Začnu hned zkraje vypůjčenou větou:
,,Berme digitalizaci jako příležitost, jak si uklidit. Zjistíme, že některé věci děláme a ani nevíme proč“
Elektronické podpisy, maily, skenování dokumentů,.....to už dnes používáme snad všichni, ale co tedy dál? Jaké jsou další možnosti, jak ulehčit/zrychlit/zefektivnit svou práci?
Žijeme v době, kdy se nás digitalizace dotkne ve všech odvětvích – kdo bude rychlejší, výkonnější, efektivnější vyhraje! Proto jsme se i my pustili do rozšíření digitalizace u nás ve firmě. Letos jsme začali novým CRM, které nám pomáhá sjednotit informace ve firmě. A to ,ať už o projektech, obchodních plánech, nebo třeba rámcových smluv. Nyní máme všechny informace na jednom místě.
Neztrácíme čas telefonováním/mailováním/dopisováním poznámek na další místo. Ano stále se učíme, a sem tam se chyba objeví, ale nevadí, každý zná české přísloví: ,,chybami se člověk učí“.
Dále jsme se pustili do nového shopu, který bude spuštěn co nevidět. Ale o tom zase příště….
Chystáte se digitalizovat firmu, nebo už digitalizujete? Dejte nám vědět, rádi si s vámi nasdílíme zkušenosti.